Wat naar
hoe gaat het nu met.ke paard? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoe gaat het nu met.ke paard? Jolliegirl schreef:Jeetje.. Ben benieuwd naar de fotos.
Waarom geeb ab gehad?
Lijkt me toch wel handig bij een vervuilde wond...
Memere schreef:Waarom niet de foto's hier in het topic neerzetten maar onder linkjes,niet gelijk zichtbaar en MET een waarschuwing
'niet geschikt geschikt voor de gevoelige kijkers"? Want nu zitten er vele te vragen voor de foto's.
Vind het overigens wel zeer laks van de DA dat die zolang wacht en dan zelf geen pijnstillers meegeeft gezien het paard moeite heeft met erop te staan.
Als die wond echt zo diep was dan moest dit gelijk genaaid worden en niet gewoon onder een verband waar het nog steeds kan broeien op infecties,
want daar heb je nu véél kans op gezien de wond open is en enkel een verband op zit.
Ik hoop in ieder geval dat het niet zo ver komt dat het begint te infecteren, dan ben je verder van huis.
Jolliegirl schreef:Jeetje.. Ben benieuwd naar de fotos.
Waarom geeb ab gehad?
Lijkt me toch wel handig bij een vervuilde wond...
rink schreef:Jeetje heftig, hoe gaat het nu? Ik zou ook de foto's wel willen zien, heb ook soortgelijks meegemaakt, dat is goed aangelopen!

xyzutu2 schreef:Ik zou de foto's ook in linkjes in het topic plaatsen, dat scheelt weer een hoop oneliners hier en een hoop werk voor jou.![]()
Als de dierenarts hem geen pijnstillers geeft, kun je die dan niet zelf voor je paard kopen? 24/7 met pijn staan is namelijk echt niet fijn, helemaal niet als het blijkbaar zo zeer doet dat hij er niet eens op kan staan...
Memere schreef:Tetanus is niet specifiek tegen infecties maar tegen een bacterie. Zo'n grote wond open laten, zeker als deze zo diep is zoals je zegt vraagt om problemen. Operatie of niet, dit moest je gewoon gezegd hebben tegen je DA. Ongeacht waar je woont, ik vind dat deze DA toch wel nalatig is geweest zowel in wondzorg als de tijd voor hij kon komen terwijl het heftig bloedde.
En voor dat mensen vragen om foto's: zet deze in een link met een waarschuwing..
bespaar je een hoop pb's + mensen die op basis van de foto's een goede mening kunnen geven.
ik ben heel benieuwd naar de foto's. Mag ik ze mss ook zien?
of laat je hem nu half/half