Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:En Sonjabelgium, is er geen mogelijkheid om het paard in een containerbox te zetten? Ongeacht toestemming van de gemeente, ik zou er persoonlijk een portable box neer laten zetten....
. Denk dat het voor hem het beste is gezien de omstandigheden om hem een fijne thuis te gunnen. Ik ben er verdomme zo kwaad om
. Ik begrijp best dat er regels moeten zijn, alleen is het belachelijk dat het land vol staat met illegale toestanden die gedoogd worden en iemand die het netjes aan gaat vragen krijgt een NJET en kan je er op rekenen dat je controle gaat krijgen of je het alsnog niet zal doen

. Vraag me af hoelang het zal duren eer ik weer gezeik zal hebben van zieleknijpertjes omdat ie daar niet kan schuilen
Cassidy schreef:Ik heb in Belgie van die witte plastikken paardenstallen gezien langs de weg (zou even aan mijn moeder moeten vragen waar die stonden) , dan kan je paard in ieder geval schuilen. Paar tegels op de grond en flink stro erover, en hij staat droog.