Olifantsbeen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

keona

Re: Olifantsbeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:44

Effe dierenarts laten kijken dan zul je wel wat krijgen om been weer dunner te krijgen.en gewoon rustig wat laten bewegen niet gaan springen.en iedereen is weer over de zeik en paniek zo help je niemand ik keur nooit mijn paarden dus ik doe het ook fout volgens jullie.ts effe laten checken en gaat vast goed komen succes met je paardje

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:48

Ik zeg niet dat je moet keuren maar een paard met dik been kopen is een risico.
Dierenarts bellen lijkt me goed. Maar ben je dat ook van plan TS?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 09:53

Storm2009 schreef:

Zeker geen goed idee,maar ze heeft hem gekocht ze wist er vanaf.dus wat moet je dan doen effe laten checken en dan weet je het.ik heb ook een veulen gekocht dat schade opgelopen had met vervoeren toen ze gingen spenen.ik wist er vanaf maar wilde risico lopen dieren artsdie kwam voor verzorgde dacht wel dat oke zou worden.maar zonder foto weet je het toch niet.maar paard is onder hand 5 en goed.maar ik vind wel als je paard met dikbeen koopt je wel moet kijken of je het nog kunt oplossen en effe kijken wat het is.hoop dat ts dat ook doet

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 10:08

keona schreef:
Storm2009 schreef:

Zeker geen goed idee,maar ze heeft hem gekocht ze wist er vanaf.dus wat moet je dan doen effe laten checken en dan weet je het.ik heb ook een veulen gekocht dat schade opgelopen had met vervoeren toen ze gingen spenen.ik wist er vanaf maar wilde risico lopen dieren artsdie kwam voor verzorgde dacht wel dat oke zou worden.maar zonder foto weet je het toch niet.maar paard is onder hand 5 en goed.maar ik vind wel als je paard met dikbeen koopt je wel moet kijken of je het nog kunt oplossen en effe kijken wat het is.hoop dat ts dat ook doet

Graag hoofdletters, spaties en enters gebruiken.
Dit is moeilijk leesbaar zo.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:49

Dan lees je het toch niet

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:53

keona schreef:
Dan lees je het toch niet

Wees maar niet bang.., heb ik ook niet gedaan.
Maar volgens de regels van Bokt, moet je gewoon standaard Nederlands schrijven incl hoofdletters, leestekens en alinea's.

Citaat:
De voertaal op Bokt is Standaardnederlands. Varianten als dialect, MSNtaal of ‘br33zer’ zijn lastig leesbaar en mogen niet worden gebruikt. Spelfouten en het ontbreken van hoofdletters en leestekens maken je tekst onleesbaar: verdeel lange lappen tekst onder in alinea's en gebruik witregels om je tekst duidelijker te maken. Gebruik de 'voorbeeld' functie en kijk je tekst nog even na op spelfouten voordat je het op het forum zet. Als je van jezelf weet dat je moeite hebt met spelling kan je altijd de spellingscontrole van een tekstbewerkingsprogramma gebruiken. Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast. Ook is het niet toegestaan om extra leestekens in informatieve posts te plaatsen met als doel om de vindbaarheid te verkleinen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 17:50

Storm2009 schreef:

Ja ben inderdaad benieuwd of dat op de planning staat