Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

opgeladen en naar de kliniek in bodegraven gebracht.
Evelienepien schreef:pleiada schreef:Plus dat het extra stress geeft(de luchtzuigband).Paardenmeel raad ik ook af,want dat bestaat voor een groot deel uit graan en dat moet je echt mijden met maagklachten..Er zijn zat opties qua om aan te komen zonder granen..
Dat laatste wist ik niet! Weer wat geleerd!
De paardenmeel hier bestaat overigens uit poeder met een verdwaalde korrel.
Suzan_bobar schreef:Gemalen, geëxtraheerd wat voor benamingen met er ook aan geeft,... Granen blijven granen. In de natuur eet een paard alles onbehandeld en hele planten. Niet alleen het topje van granen. Granen kan een paardenlijf niets mee. Het verstoord de maag pH, prikkelt de darmen en levert niets op voor het paard. Mijn paard is nog nooit zo fit geweest als nu hij op graanvrij, melasse vrij, suikervrij en zetmeel zeeeer laag staat. Ja het is allemaal wat duurder voeren, maar tis mij waard om hem zo tot en blij te zien!
dan heb je ruim 28 dagen volle dosis en nog genoeg om af te bouwen. selyna schreef:Mijn verzorgpaard is ook luchtzuiger
De eigenaar heeft gezorgd dat hij het niet kan
Stroomdraad boven aan de palen en voerbak weghalen enzo
Weet dat het niet de hele oplossing is maar spaart zo wel zijn tanden
Hoop dat je verder achter komt wat het heeft
knollentuin schreef:selyna schreef:Mijn verzorgpaard is ook luchtzuiger
De eigenaar heeft gezorgd dat hij het niet kan
Stroomdraad boven aan de palen en voerbak weghalen enzo
Weet dat het niet de hele oplossing is maar spaart zo wel zijn tanden
Hoop dat je verder achter komt wat het heeft
Is dat het enige dat de eigenaar eraan doet? Als dat zo is, lees je dan eens in in het luchtzuig verzameltopic, misschien kan je er tips uithalen waarmee je je paard kan helpen, Ik vind dat altijd zo jammer, het paard geeft iets aan en vertoont ongewenst gedrag en er wordt vaak alleen symptoom bestrijding gevoerd,