Wij betalen voor 30 balen (120 kg per baal) thuisbezorg 20 euro per baal. Het zijn ronde balen supergoed en droog voordroog. Ben er erg tevreden over, maar idd, het is niet goedkoop. Als ik per 5 baaltjes laat thuis bezorgen dan kosten ze 25 euro per baal.
Ik zit in duitsland ik betaal 25euro voor een grote rol hooi zit een net omheen en die rollen we zo de stal in zelfbediening voor paard en daar doet ze zo'n 3 weken mee.
Ik zit in Noord Holland en heb net kleine hooibaaltjes gekocht voor €4,00 per baal. Ik voer er een paard en een Shetlander van, en doe gemiddeld 1 1/2 dag met een baal.
tinkert_tje
Geplaatst: 24-02-16 22:55
ik betaal 50€ voor een vierkant 500 kilo natuurhooi baal (niet in plastic) dan word hij bezorgd met een platte wagen en dan schuift hij hem met een voorlader netjes in mijn hooivak. kleine baaltjes is hier verschillend sommige vragen een belachelijk prijs van 4 € en andere vragen 1,30 € als je het zelf ophaald en 2€ als hij ze moet brengen.
Hier in Twente betaal ik voor een baal van 400 kilo ( is toch echt gewoon hooi, geen voordroog of kuil ) 50 euro inclusief brengen. Er wordt elke week eentje gebracht en netjes neergelegd.
Interessant topic! Hier omgeving Amsterdam liggen de prijzen echt een stuk hoger
pillow
Geplaatst: 24-02-16 23:35
nane schreef:
Wij betalen voor 30 balen (120 kg per baal) thuisbezorg 20 euro per baal. Het zijn ronde balen supergoed en droog voordroog. Ben er erg tevreden over, maar idd, het is niet goedkoop. Als ik per 5 baaltjes laat thuis bezorgen dan kosten ze 25 euro per baal.
Zojuist 40 balen gekocht voor 250 euro. Losse pakken hooi. Wel stevige pakken. Krijg ze hier echt niet voor 4 euro. Dit is wel incluis bezorgen
Anoniem
Geplaatst: 28-02-16 22:08
Ik betaal €3 voor een baal van 20-25kg hooi incl. levering. Ik denk dat in plastic verpakt hooi (we hebben een paar boeren in de buurt die dat doen op aanvraag) zo rond de €40 voor 400kg zit, maar ben niet zeker. Paar jaar terug betaalde ik €35 voor pakken van 500kg voordroog.