Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Babootje schreef:Persoonlijk heb ik heel goede ervaringen met Bodegraven en Utrecht, maar ook bij Den Hoek.
Als regulier het niet kan vinden, kan een holistisch onderzoek je mogelijk op het juiste spoor zetten.
Ik zou ook zeggen dat Lyme de moeite waard is om te onderzoeken.
Als er sprake is van Lyme vinden ze dat bij Den Hoek makkelijker.
Koper schreef:Zou het niet heel gek zijn dat andere paarden in de omgeving van die van TS geen klachten hebben als de symptomen komen door gras/hooi/water?
R12312 schreef:Elco schreef:Dat is jouw mening R12312, durf te beweren dat jij er nog nooit geweest bent.
Dus ook persoonlijk geen ervaring ermee hebt, paard wat regulier was afgeschreven hebben ze daar toch weer op de rails gekregen en loopt weer in de sport.
hahaha Ik woon er zowat naast! Ik heb er diverse ervaringen mee, vooral paarden die nodig afgemaakt moesten worden maar doordat Den hoek nog ff wilde proberen de dieren een half jaar lang van pijn kapot gingen.
Ik ken zat paarden die regulier waren opgegeven door veeartsen en die ook weer regulier met goede artsen en goede ruiters er weer bovenop zijn gekomen en gewoon in de sport lopen.