Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yontheke schreef:Koper schreef:De oorzaak of oorzaken ligt/liggen elders. Die moet je dus oplossen. En als dat niet kan moet je het lichaam in staat stellen om er zo goed en pijnvrij mogelijk mee te leven.
Waar dus inspuiten om de hoek komt kijken.

pmarena schreef:We zijn begonnen met de pijnstillers met het idee dat dat de scherpe randjes er af zou kunnen halen voor het beestje terwijl het lichaam dan de tijd kreeg om het zelf verder op te lossen (inkapselen) zodat ze weer "vanzelf" goed zou gaan lopen.

) lijkt me ook niet goed voor die weefsels.... er moet nu wat mij betreft gewoon vlot een oplossing komen zodat ze snel beter gaan lopen en we straks niet nog met andere blessures zitten doordat ze haar lijf langdurig raar belast door een raar loopje / door pijnstillers enzo
pmarena schreef:Laat ik nou toevallig net zo'n overbelaste schouder hebben
Ik hou niet van medische ingrepen, geef het lijf liever de kans om zelf het probleem te fixen.
Elke medische ingreep heeft risico's op vervelende bijwerkingen èn het is maar de vraag of het helpt...heb je dus kans dat je nog verder van huis bent.
Daarom liever eerst zelf de kans geven vind ik
Maargoed dat duurt nu bij Rena te lang naar mijn zin.... het is nu kiezen uit 2 kwaden denk ik, het risico van door blijven honkelen op pijnstillers, of dat inspuiten met kans op bvb. een infectie of iets...