Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marleen_a_a schreef:Joysieee schreef:Klinkt allemaal goed, geeft mij wel wat meer zekerheid over dat het echt werkt.
Ik denk dat het slim is om de osteopaat van tevoren niks te vertellen over waar ze scheef op is, dan ziet hij/zij het zelf wel, en wordt er ook niet enkel op die plek behandeld, inderdaad om jouw reden @marleen.
Zal ook eens naar cranio sacraal gaan googlen.
Ja dat zou ik inderdaad ook doen !
Je moet een hebben die van top tot teen doen,, anders is het zinloos.
Zodra je een stukje moet gaan lopen is het vaak al mis....
Tigra_ schreef:Al dat gehang en gesleur aan een paard is toch niet helemaal mijn ding.
Hilary schreef:Dat ligt aan de klacht. Voor koliek bel ik uiteraard de DA. Toen mijn pony hoefbevangen werd, belde ik de DA. Vervolgens belde ik mijn holistisch DA voor ondersteuning bij het herstel.
Als ik een osteopaat aan iemand aan zou raden, zou dat er wel een zijn die zelf ook DA is.
Maartje1990 schreef:Hilary schreef:Dat ligt aan de klacht. Voor koliek bel ik uiteraard de DA. Toen mijn pony hoefbevangen werd, belde ik de DA. Vervolgens belde ik mijn holistisch DA voor ondersteuning bij het herstel.
Als ik een osteopaat aan iemand aan zou raden, zou dat er wel een zijn die zelf ook DA is.
Dat laatzte kan niet. Een osteopaat kan geen DA zijn. Ze zijn ooit (mensen)fysion geweest en kunnen vN daaruit een verdiepende opkeiding doen zoals dus osteopathie (in dit geval dan voor paarden)
Ik heb zelf ook alleen maar fijne ervaring. Ook eerlijk zijn als er niets meer gedaan kan worden of als behandelen niet nodig is.
Zelf ook bij een osteopaat geweest voor mezelf en veel betere ervaring dan den andere therapie did ik heb gedAan
Maartje1990 schreef:Hilary schreef:Dat ligt aan de klacht. Voor koliek bel ik uiteraard de DA. Toen mijn pony hoefbevangen werd, belde ik de DA. Vervolgens belde ik mijn holistisch DA voor ondersteuning bij het herstel.
Dat laatzte kan niet. Een osteopaat kan geen DA zijn. Ze zijn ooit (mensen)fysion geweest en kunnen vN daaruit een verdiepende opkeiding doen zoals dus osteopathie (in dit geval dan voor paarden).
Koekeroekus schreef:Tigra_ schreef:Al dat gehang en gesleur aan een paard is toch niet helemaal mijn ding.
Gehang en getrek? Mijne trekt en hangt absoluut niet aan ponylief. Sterker nog, de mijne vind de behandeling best fijn en blijft beter stil staan dan bij de hoefsmid. Terwijl het z'n eerste keer was.
Wat doet deed die van jouw anders dan wat de mijne doet dan? Hij liep eerst alles na om te voelen waar de knelpunten zaten en vervolgens gaat ie met een blokje en een hamer die plekken langs. Tilde z'n voorbenen op en wiebelde er iets mee en klaar. Niks niet hangen of trekken.
Cemlys schreef:Dat klopt idd jotoma. Ik heb toen ook de dry needling opleiding gedaan en uiteraard wil ik zoiets altijd eerst zelf voelen en vervolgens het effect bij mn eigen dieren en waauw wat een verschil. Hij liep zo los als een elastiekje. Hij is verder doodsbenauwd voor spuiten en naalden maar als ik hem dry needle staat hij zo te genieten en ontspannen.