Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ilse schreef:Ik heb ook een beetje rondgezocht naar producten met duivelsklauw en kwam inderdaad ook bij Devils Relief en Nobute uit, maar twijfelde bij beiden een beetje aan de hoeveelheid werkzame stof.
Vanmiddag bij de paardenwinkel geweest en daar kwam ik een pot pure duivelsklauw tegen (100% werkzame stof) dus deze heb ik meegenomen.
Ben benieuwd of ik verbetering bij mijn pony ga merken
Ilse schreef:Ilse schreef:Ik heb ook een beetje rondgezocht naar producten met duivelsklauw en kwam inderdaad ook bij Devils Relief en Nobute uit, maar twijfelde bij beiden een beetje aan de hoeveelheid werkzame stof.
Vanmiddag bij de paardenwinkel geweest en daar kwam ik een pot pure duivelsklauw tegen (100% werkzame stof) dus deze heb ik meegenomen.
Ben benieuwd of ik verbetering bij mijn pony ga merken
Even mezelf quoten voor de geïnteresseerden, dit is de pot die ik gekocht heb; http://www.mr-edshop.nl/a-36961225/hopp ... auw-500gr/
Elco schreef:En merk je verschil.?
nummie schreef:Ik heb het ook een tijd gegeven bij een merrie. Het hielp haar wel. Ik kocht het van jacob hooy. Stuk goedkoper. Gewoon even googlen op duivelsklauw en jacob hooy. Zeker niet bij een paardenzaak kopen. Alleen omdat het merkje paard erop staat vragen ze er al belachelijk veel meer voor..
ElCamino schreef:Ik ben laatst op de stand van NAF geweest en een goed gesprek gehad met de beste man.
Met name omdat mijn paard al járen artrose heeft en ik hem al net zolang Joint Supplement van Joint Saver voer ( beste glucosamine in mijn ogen voor mijn paard) en in de slechte tijden krijgt hij een zakje Bute ( wanneer hij wat onregelmatig is en dit met name met slecht, nat,koud weer). En hij is trouwens 28 jaar en loopt nog elke dag.
Ik heb daar een fles Devils Relief gekocht, het staat pas sinds kort op de dopinglijst trouwens.
Ik ben toen gestopt met de Glucosamine, paard geef ik nu ruim 4 weken alleen de Devils Relief en werkt prima.
.