Wij zien de pony niet lopen,zien niet wat dik is.
Veearts er bij,daar zijn ze voor en dan weet je zeker hoe het nou zit met die blessure

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ze kan beter de veearts vragen.
Wij zien de pony niet lopen,zien niet wat dik is.
Veearts er bij,daar zijn ze voor en dan weet je zeker hoe het nou zit met die blessure
Megantjuh schreef:Jennyxx schreef:Misschien een peesblessure? Is er een echo gemaakt 3 maanden geleden?
Er zijn idd echos gemaakt en vgm was t ook n peesblesuren
Megantjuh schreef:Het was idd een peesblesuren hij is al een heel stuk minder dik, en de dierenarts zei dat we weer rustig konden gaan opbouwen. Dat ben ik dus nu ook aan t doen (niet langer dan 20 min rijden, grote stukken stappen en af en toe een rondje draf) maar het blijft dik.
Babootje schreef:Megantjuh schreef:Het was idd een peesblesuren hij is al een heel stuk minder dik, en de dierenarts zei dat we weer rustig konden gaan opbouwen. Dat ben ik dus nu ook aan t doen (niet langer dan 20 min rijden, grote stukken stappen en af en toe een rondje draf) maar het blijft dik.
Is er geen controle echo gemaakt? Wat is het opbouwschema? Op wat voor ondergrond ben je aan het stappen?
Je paard heeft in de blessuretijd gewoon buiten op de wei gestaan? 20 minuten rijden is wel erg veel voor opbouwen.
Ik vrees ook dat de peesblessure niet over is. Hoe lang is het geleden, waar zat de blessure precies? En hoe ernstig was het. Met de meeste peesblessures ben je toch wel een maand of 5 a 6 zoet. Bij sommige zelfs langer.