Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, soms een klein schaaf plekje. Aikon kende er wat van. Wist zijn tanden goed te gebruiken. En ook hoe hij diepe verwondingen moest veroorzaken. Daarom vind ik het ook vreemd dat zo'n uk zo'n schade kan aanrichten. Ben van huis uit aardig wat gewent inmiddels, maar dit wil er niet in

Dit was/is gewoon heel vreemd dat de uk zo'n rake klap heeft kunnen geven dat de schedel gebroken is.
En zijn kale plek was een beetje blauw. Zal wel van de kou komen (hoop ik) Hij schut wel geregeld met zijn hoofd, zal wel een flinke koppijn hebben.
Er zat ook een klein stukje vlees tussen een melktand en de nieuw half aanwezige vaste tand, niet van hem.
De kannibaal
Hij is toch wel wat duf. Moest toch naar DA vragen of de AB ook in een andere vorm was wat makkelijker te geven is. (de witte peert hem als ik met de spuit aan kom of hem ruikt (sterke anijs lucht)
) Gelijk gevraagd wat te doen met uk. Kaak lijkt niet gevoelig, is niet open, voel niks scherps en eet redelijk, (let wel, is aan het wisselen) dus even aankijken.
Toch wel knap van zo'n onderdeurtje