Help wat mankeert mijn Fries?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:42

Als ik het zie is het net of ze nog steeds geprikt word door een vlieg, zo reageerd ze
Is ze gechipt? Moet er haast aan denken dat de chip misschien tegen een zenuw drukt ofzo.
Ik zou haar echt goed laten nakijken op een kliniek.
Of inderdaad wat rochiril zegt, lijkt me een zenuw probleem :j

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:47

Ik ben heel nieuwsgierig wat de fysio zei.

Doet ze het alleen gezadeld? Of ook wanneer ze zonder zadel zo rond loopt?

Rochiril

Re: Help wat mankeert mijn Fries?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:52

Nog even een tip, laat dit paard niet kraken of de wervels manipuleren, sluit eerst artrose uit. Indien er artrose of vergroeiingen in de wervels zitten doet dit meer kwaad dan goed.

Sannefries

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 15:16

Hoi allemaal,

Sorry voor mijn late reactie maar ik wilde jullie toch nog even op de hoogte stellen!

Half december heeft de dierenarts foto's laten maken en de wervels zagen er allemaal prima uit.
Ik ben haar nu aan het revalideren. Heb 3 weken gelongeerd waarbij ze continu nog aan het
schudden was, maar het werd wel sterk minder. Vorige week ben ik er voor het eerst weer opgestapt na ruim een half jaar.Ze kreeg daarna weer dat rare schud gedrag maar het verdween wel snel.

Vandaag ben ik er voor de 4e keer weer opgestapt en heb zelfs gedraafd en gegaloppeerd, het schudden in de hals is vandaag zelfs niet terug geweest. Zo nu zijn jullie weer op de hoogte :) allemaal bedankt voor het meedenken!

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 17:39

Jeetje wat fijn voor jullie! En bedankt voor de update, heb nog wel vaak eraan gedacht. Ik wens jullie het allerbeste en je paard boft maar met zo'n baasje als jij!

grijzemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 14:48

Zo dat is mooi nieuws, nu samen genieten