Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Dinja45 schreef:Dit snap ik nu niet he!!!!!!
een paard met cornage laten staan..
verdorie dat dier moet gereden worden,breng het dier op conditie ..
Mijn paard heeft ook een vorm van Cornage,en ik train hem iedere dag intensief,en hoe meer ik hem train en zijn conditie beter wordt hoor je hem het minst...
Maar laten staan en niks mee doen vind ik erg onvriendelijk naar het paard toe..
en om de lieverd in te laten slapen vind ik echt oneerlijk..train het paard wie dan ook en geef het paard een eerlijke kans...Cornage kunnen ze inderdaad heel oud mee worden..maar de meeste eigenaren weten niet eens waar ze over praten..dus de makkelijkste oplossing wordt gezocht laat maar inslapen..
terwijl het paard nog een heel fijn leven kunnen hebben..
sorry maar kan mij hier heel boos om maken!!!!!!!!!!
en niet te vergeten cornage wordt gauw gezegd!!!!!!!weet je dat als een paard niet goed losgereden is en zijn kaakgewricht niet loslaat tijdens het rijden je hetzelfde geluid krijgt..als hij zijn kaak op elkaar houd gaat hij ook cornage geluiden maken...probeer zelf maar eens goed te ademen met de kaken op elkaar!!!!!

) hebben we steeds updates op onze site gezet over hoe het met hem ging. Dus voor de liefhebbers; klik hier voor de updatesanneliesdj schreef:lolotjeh schreef:waarom verkoopt hij het paard niet als recreatie of gezeldschaps paard voor een ander paard daar is nog altijd wel vraag naar.
Dus niet, dat blijkt wel.
Maar als je iemand weet?