Topics van aantal op bokt had ik uiteraard bekeken voor ik was begonnen, jullie bedankt voor jullie topics, had ik tenminste idee van wat er te verwachten viel.
@xyzutu2, klopt die wonden ertegen over komen door het contact met de zalf als ze haar been beweegt, denk aan vlieg weg slaan, lopen, liggen met alles dus, vandaar dat daar heel wat potten sudocreme op zijn gesmeerd om het te beschermen tegen de zalf.
@Dennis, Ha ha, erg he!? Die metacam, hier gebruik ik het dan ook als beloning

En als het Sjol was geweest was ik ook niet gaan behandelen vanwege de leeftijd en de heftigheid van de behandeling, maar ja.. 4 jaar.. die dingen kunnen alleen maar groter worden doorgaans en dan liever nu in de aanval dan als ze 3 x zo groot zijn en nog moelijker weg te krijgen.
@mrie, dat van die tankdop ken ik helaas... zal nog wel blijken verderop in dit topic.
Super dat het bij die van jou goed geniezen is.
@Kinke, de UK vermoedt dat het met dit protocol dat ze nu gestuurd hebben het allicht onderbehandeld blijft, maar vanwege de locatie geen andere keus. Dus moet voorzichtig worden aangepakt.
@Cyruss, Bij haar oog, dat is wel heel tricky, als het daar in komt is denk ik je oog wel verloren.
Top dat de tumor weg is gebleven.