Paard gevallen wonde en dik voorbeen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xmarije84

Re: Paard gevallen wonde en dik voorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 13:50

De wond is helaas toch gaan onstteken en mijn baas laat morgrn toch de da komen. Als de wond gistereb goed behandeld was en gehecht was waarschijnlijk er zo goed als geen ontsteking geweest. Straks nog ff aan de hand stappen nu tien min koelen

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 13:55

Gothica20 schreef:
De wond is helaas toch gaan onstteken en mijn baas laat morgrn toch de da komen. Als de wond gistereb goed behandeld was en gehecht was waarschijnlijk er zo goed als geen ontsteking geweest. Straks nog ff aan de hand stappen nu tien min koelen

Dat weet je helaas niet. Als de wond vies is geworden kan het evengoed gaan ontsteken.

Is dit trouwens zijn enige verwonding? Ik zie zo niet hoe diep de wond is op de foto, maar op basis van de foto had ik denk ik ook geen DA laten komen, maar gewoon goed schoongemaakt met water en wat betadine. Maar fijn dat de DA morgen komt :)

xmarije84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-15 13:59

Nee hij heeft meerdere wonden op dat been en op zn andere voorbeen en linker achterbeen

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 14:12

Heeft niets met de wond te maken.....maar misschien ook ff een ander dekentje op :=
En de poetsplaats eens een beurtje geven :P