cp112 schreef:rina schreef:Wiesencobs al geprobeerd?? Mijn ouwetje staat nu bij een vriendin van me, die ook nog een ouwetje heeftBeide zijn niet zulke voorstanders van hooi, en beide krijgen nu wiesencobs als hooivervanger en ze doen het er super op.
Heb het gelijk even opgezocht en dar is dus van Agrobs. Opzich ziet het er goed uit alleen is het ook eiwitarm en ze moet nu juist wel eiwitten hebben (is ook drachtig). Maar ik zet het erbij op de lijst iig als vervanging puur van het ruwvoer. Want dat lijkt mij ideaal met dit spul. En dan de eiwitten en vitamines aanvullen met haar muesli en eventueel speciale slobber.
Er zijn meer merken hoor die wiesencobs verkopen. Marstall heeft ze ook. En ja wij vullen de vitamines ed ook extra bij.
Beide zijn niet zulke voorstanders van hooi, en beide krijgen nu wiesencobs als hooivervanger en ze doen het er super op.
maar als het gras echt op is en ze geen hooi eet gaat ze rap afvallen (is ak kilo's kwijt maar dat kon ze wel lijen
en het ia bij haar zo hard verslechterd in een jaar. Ze moet nu deze winter nog 1a2x naar de tandarts om het goed in de gaten te houden. 
het is geen makkelijke tante zullem we maar zeggen... Helaas zeer getraumatiseerd.