Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JaBa schreef:Tja, wat moet je hier nu van zeggen... Om te beginnen vind ik 60 euro belachelijk weinig. Hoe kan je daar nu een wonde netjes mee verzorgen? Als hier iets moet gehecht worden, dan wordt het paard op zijn minst verdoofd. Ik vind het echt niet kunnen om nietjes in een wonde te schieten zonder algemeen of op zijn minst lokaal te verdoven! Hoe zou je dat zelf vinden? Vind je dat nu echt normaal? En dan verwonderd zijn dat je paard kopschuw wordt? Vervolgens wordt de wonde hier heel grondig uitgespoeld, uitgewassen en bijgesneden en dan gaan er hechtingen in. Voor 60 euro is dit in mijn ogen echt belachelijk. Paard krijgt hier trouwens ook altijd nog iets tegen de klem bij en een antibiotica als nodig. Hechtingen zijn veel netter en nauwkeuriger volgens mij en zijn verteerbaar, dus geen geprul meer achteraf. Het enige dat ik hierbij kan bedenken is dat er wel heel erg zuinig wordt omgesprongen met geld. De enige reden waarom hier minderwaardige behandelingen worden toegepast, is het geld. Jammer. Maar kijk, elk zijn ding...