Bloedneus, verhoging en vaak liggen. Wat kan dit zijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cinniz123

Re: Bloedneus, verhoging en vaak liggen. Wat kan dit zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:44

Wat had je paardje ts?
Ben wel benieuwd eigenlijk...

TinGu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 14:54

Diamant191 schreef:
De da was al gebeld, maar in de tussentijd wilde ik weten of iemand een soortgelijk iets had meegemaakt. Maar blijkbaar kan men, op een enkeling na, meer aannames en verwijten geven dan een eventuele suggestie.

In je topic was tot dan toe alleen te lezen dat je er (nog) geen DA bij had gehaald, vandaar alle bezorgde reacties lijkt mij.

Hoop dat je paard ondertussen is opgeknapt, weet je al wat hij had?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:20

Tja als je direct had gezegd dat de DA onderweg was had je hele andere reacties gehad. Ik mag toch hopen dat je dat enigzins begrijpt.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:28

Ik ben heel benieuwd naar wat de conclusies/adviezen van de DA waren. Dat kan immers weer leerzaam zijn voor andere bokkers die hetzelfde tegen gaan komen. Jammer dat je dit ook niet direct in je eerste posts hebt vermeldt, want dat maakt wel dat de adviezen die gegeven worden een andere inslag hebben, en dat er ook meer meegedacht kan worden. Nu gaat de eerste bezorgdheid uit naar dat er zo snel mogelijk een DA bij moet komen. Als duidelijk is dat daarmee al contact is geweest wordt er weer verder meegedacht over wat in de tussentijd te doen, en wat de mogelijkheden daarna zijn.

hoofvision

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:46

Diamant191 schreef:
De da was al gebeld, maar in de tussentijd wilde ik weten of iemand een soortgelijk iets had meegemaakt. Maar blijkbaar kan men, op een enkeling na, meer aannames en verwijten geven dan een eventuele suggestie.

Ik sluit dan ook dit topic!

Graag gedaan..laat svp nog even weten hoe het afliep.leren wij ook weer van. Hopelijk viel t allemaal mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-15 08:51

Paard bij ons op stal vertoonde dezelfde symptomen en is toen overleden aan een hersenbloeding...

Diamant191

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-16 11:10

Excuses voor mijn late reactie, maar ik wilde jullie nog wel even laten weten dat alles goed gekomen is.

Het bleek een vage rare virus te zijn die binnen no time weer over was.