Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lampjerulez schreef:Ik heb inmiddels een passer gecontacteerd, echter niet om de hoek wonend.
Dus eerst even kijken of ik niet te ver woon voor hem.
Hopelijk gaat het lukken
Ik kan voorlopig niet het bos in of uberhaupt het terrein af.
De hoeven zijn nu echt zo ver afgesleten dat ik morgen foto's naar de smid ga sturen om te kijken of hij wellicht iets kan doen.
Floortz schreef:lampjerulez schreef:Ik heb inmiddels een passer gecontacteerd, echter niet om de hoek wonend.
Dus eerst even kijken of ik niet te ver woon voor hem.
Hopelijk gaat het lukken
Ik kan voorlopig niet het bos in of uberhaupt het terrein af.
De hoeven zijn nu echt zo ver afgesleten dat ik morgen foto's naar de smid ga sturen om te kijken of hij wellicht iets kan doen.
Kreupelt je paard daarvan?
Plaats eens een foto van de hoeven? Voorzijde, zijkant en onderkant.
gerlover schreef:Zijn er inmiddels al ervaringen opgedaan met de hoefschoenen en passer
Omdat ik meer buiten wil gaan rijden wil ik ook hoefschoenen aanschaffen. Maar welke ben ik nog niet over uit. Het is voornamelijk om op het asfalt te rijden. omdat de bermen in de winter bijna niet te doen zijn en we toch graag uit willen waaien
ellentjes schreef:een meisje op stal had schoenen van cavallo maar dat waren geen fijne schoenen. waren lastig aan en uit te trekken en elke keer wondjes.