Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Winged schreef:bridgetF schreef:Is het een knuffelkont? Misschien dat je hem gratis weg kunt doen naar een zorgboerderij? Misschien dat dat nog een optie zou kunnen zijn om hem wel in leven te houden. Of denk ik nu heel gek?
Ik vind dit eigenlijk een best goed idee... Of wellicht geschikt voor stapritjes met gehandicapten?
Yontheke schreef:TS, ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen van hem af te maken zonder dat je weet wat er effectief speelt.
Als je het laat nakijken en hij blijkt stuk te zijn, is de keuze wel eens zo simpel gemaakt in mijn ogen.
AngeliqueB schreef:Naar de slager is geen misdaad!
Al het geld en moeite die er nu in pompt zie je niet terug bij de verkoop. En áls hij verkocht is, heb je geen zeggenschap meer, zouden ze dingen doen die hij niet aankan, is het pech voor hem, en jou.
Aanhouden is ook geen optie, hij wordt niet goedkoper, sterker nog: hij kost meer met alle dierenartskosten erbovenop.
het is altijd een diagnose met kansen en waarschijnlijkheden... die in elke situatie weer anders uit kunnen vallen. Yontheke schreef:TS, ik zou het zelf niet over mijn hart kunnen verkrijgen van hem af te maken zonder dat je weet wat er effectief speelt.
Als je het laat nakijken en hij blijkt stuk te zijn, is de keuze wel eens zo simpel gemaakt in mijn ogen.