Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mystery1980 schreef:Zou je verhaal naar de kliniek wat aanpassen, wetenschappers hebben weleens de neiging alles voor onwaar te verklaren wat niet te zien is. Andere kliniek bellen en zeggen dat je pijn vermoed op de betreffende plaats en dat je foto's en scan wilt. Waarschijnlijk doen ze het dan wel zonder problemen.
Mochten ze zeggen dat ze geen pijn signal bij je paard zien, gewoon zeggen dat hij het thuis wel laat zien, zal de adrenaline wel zijn.
Hebben ze me ook weer naar huis gestuurd, ondanks dat ik zei dat het thuis echt heel erg was en mijn eigen smid en dierenarts het niet meer wisten. Thuis een week weer aangekeken, filmpje gemaakt en opgestuurd. Toen kon ik weer terug. Toen maar mn andere pony ook meegenomen zodat ie wat rustiger was en beter liet zien wat het probleem was.
sylva schreef:Ja bigone, met die instelling ga ik de klinieken welke me geschikt lijken ook gewoon bellen.
Ik wil een CT scan hoofd en hals en wat kost het en wanneer kan het. Klaar. Geen discussie mogelijk, anders de volgende. Eerst afschuiven op een vervelend paard, daarna optie klinisch onderzoek doen en overal plaatselijk uitverdoven en daarna een vervolgafspraak maken als het nodig lijkt, alsjeblieft zeg. Praat over om de zaken heen draaien.