Batlow schreef:Wat is je maximale dosis geweest en hoelang ben je daar dan mee bezig geweest? Veel paarden/pony's raken van slag/reageren slecht op de medicatie, maar dit kan een lange tijd duren. Dat had mijn pony ook, hij at heel slecht en zat slecht in zijn vacht. Maar na de winter (toen in september gestart met Prascend!!) is hij goed opgeknapt en het heel goed gaat doen en ging beter eten. Hij is daarna ook heel goed de winter in gegaan en niet slecht uit gekomen!
Niet elk paard hoeft toch hetzelfde te reageren?
Ik lees in de openingspost dat TS er alles aan doet om het voor haar paard zo best mogelijk te houden, maar er geen einde aan lijkt te komen.
TS het is echt een hele lastige situatie waarin je je bevind. Ik denk dat je alleen zelf deze beslissing kan maken, hoe moeilijk het ook is. Of je hem nog blijft behandelen of dat je er een streep onder zet.
Ik wil je alvast heel veel sterkte wensen! Het blijft moeilijk!

Maar welke beslissing je ook maakt: voel je niet schuldig! Het is een groot grijs gebied en er is niet zwart of wit.
Ik lees (helaas) ook veel herkenbare verhalen van jullie, ik ben dus niet de enige die hiermee worstelt.