Paard met veel slijm uit een neusgat.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie161

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 10:28

Nee ze hebben gewoon 2 pony's en ik kom hier vaak en zo is ook goed gekomen gelukkig maar wel een goede voor de volgende keer :).

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 11:57

Goed dat de dierenarts er gisteren snel bij was. Verwacht ie dat er schade is opgetreden of is dat afwachten?

Heeft ie verder nog medicijnen gekregen? (Die van mij destijds een spuit geloof ik bij het doorspoelen maar dat kan ook verdoving zijn geweest is al zolang geleden... 2007 ofzo :P )

Even in de gaten houden (zolang je op hem past of iig komende tijd) of als je bij zn neus luistert dat je hem niet hoort gaan ratelen, dat kan een teken zijn van een luchtweginfectie (heb ik ook al eens meegemaakt).

Succes!

elinebakker

Re: Paard met veel slijm uit een neusgat.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 15:54

Fijn dat het goed is afgelopen!

Nathalie161

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-15 19:28

Nee hij kreeg geen medicijnen of iets. Alles was goed hij mocht 1 dag niet eten en daarna gewoon rustig aan.

Nu vandaag is die weer fitter en ze neus was ook weer schoon.

Moesten alleen bellen als die bleef hoesten.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-15 19:32

S_en_Z schreef:
Goed dat de dierenarts er gisteren snel bij was. Verwacht ie dat er schade is opgetreden of is dat afwachten?

Heeft ie verder nog medicijnen gekregen? (Die van mij destijds een spuit geloof ik bij het doorspoelen maar dat kan ook verdoving zijn geweest is al zolang geleden... 2007 ofzo :P )

Even in de gaten houden (zolang je op hem past of iig komende tijd) of als je bij zn neus luistert dat je hem niet hoort gaan ratelen, dat kan een teken zijn van een luchtweginfectie (heb ik ook al eens meegemaakt).

Succes!

die van mij had ook een spuit maar dat was om de spieren te doen verslappen zodat de verstopping (in mijn geval een stuk wortel) sneller zou loskomen.

Blij dat het goed afgelopen is topicstarter.
Hij kan wel terug gaan hoesten omdat de slokdarm nu gevoelig kan zijn.
Mijn pony had enkele uren nadat de DA gekomen was weer slijmen uit zijn neus dat ik in paniek de DA terug opgebeld had. Moest het ook in het oog houden en is gelukkig vanzelf gestopt nadat hij weer gedronken had.