Van de sjacherijnige reacties leer je iig hoe bokt ook kan zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CharlotteJay schreef:je zou het maar werkelijk niet weten en hier voor banketstaaf staan door zulke opmerking ,, inderdaad bokt op zn vriendelijkst![]()
succes met het bestrijden van de luizen TS want die dingen zijn hardnekkig naar mijn ervaring werkt alleen kammen kammen en nog meer kammen
senna21 schreef:Nou, nou, bokt op z'n best.
Waarom zou het niet kunnen dat iemand niet bekend is met luizen.?
TS, inderdaad even langs de drogist/apotheek. En vraag ook even om advies wat je nog meer kunt doen. Informeer andere ouders wel even.
Tip. Lees ook even de regels van bokt door.
Succes.
Lotte1300 schreef:Moet ik mijn zoontje ook kammen?

franka75 schreef:Hoi dat is vervelend dan zou ik knuffel in een vuilniszak doen de jassen wassen. ze lopen over en de neten (eitjes) komen na drie weken ongeveer uit. jeuk in de nek hoofd en achter de oren. voordeel ze zitten op schone hoofden. Dus luizen schampoo kopen vaak twee keer behandelen. en kammen op witoppervlak om ze te controleren. Succes en sterkte. En even op school melden.
Lotte1300 schreef:Moet ik mijn zoontje ook kammen?
BeSen schreef:franka75 schreef:Hoi dat is vervelend dan zou ik knuffel in een vuilniszak doen de jassen wassen. ze lopen over en de neten (eitjes) komen na drie weken ongeveer uit. jeuk in de nek hoofd en achter de oren. voordeel ze zitten op schone hoofden. Dus luizen schampoo kopen vaak twee keer behandelen. en kammen op witoppervlak om ze te controleren. Succes en sterkte. En even op school melden.
Ze zitten echt niet alleen op schone hoofden hoor
BeSen schreef:Maar ik vraag me af hè, waar komen dje luizen dan zo ineens vandaan?
Groentesoep is voor alles de oplossing![]()