Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
TessaGr schreef:Hevonen schreef:Hij is nog erg jong, maar heeft de DA toevallig toch ook op cushing getest?
Nee dat niet, kan je dat in het bloed terug vinden?
Batlow schreef:franka75 schreef:ja ik heb hier een poes met continu jeuk op haar kont wat ze kaal likte en nu niet meer maar wel jeuk. dat is vermoedelijk ook een allergie maar geen idee wat.
Dit is off topic, maar kan er van die plek geen afkrabsel worden genomen en op kweek zetten?
TessaGr schreef:linnie050 schreef:Waar wordt het bloed op getest?
Zal de link even doorsturen.
Ken iemand heeft hetzelfde met haar paard.
Kwam een te hoog selenium gehalte uit en maandag gaat het paard een dagje naar de kliniek voor nog wat inwendig onderzoek.
Misschien heeft zij nog tips voor je.
Je paard is nog jong groeit misschien nog? Krijgt wel genoeg hooi?
Ivm traanogen misschien neemt je paard alles niet goed genoeg op met voedingsstoffen?
Gebit is ook goed? Tandarts laatste tijd nog wel langs geweest?
Tandarts is in feb nog geweest, dierenarts heeft het nog een even na gekeken was goed zegt hij.
Waar het bloed word getest weet ik niet wel dat de dieren arts het mee heeft genomen en me zou bellen voor de uitslag!
maralyn schreef:Watikjezeg01.
heb je misschien een naam van een dierenarts die dat mogelijk zou kunnen en willen.
Ik heb met 4 klinieken gebeld, en alle 4 opperden "Nee, vitamines kan het lab niet in het bloed zien. Het werkt niet zo als met mensen."
Als ze nu alle 4 een ander verhaal hadden, had ik wel getwijfeld, maar nu er 4 klinieken (ook geen standaard dierenartsen) dood leuk hetzelfde zeggen... dat ze alleen testen op mineralen....
Ik zou het ook graag willen doen namelijk.
hier heb ik wat aan
maralyn schreef:Dankjewel Watikjezeg01!hier heb ik wat aan
![]()
Nu is dit voor mij niet om de hoek. Maar ik kan natuurlijk vragen of mijn DA bloed wil trekken en naar hen wil opsturen. Of dat zij het met hun lab in overleg willen doen.
Dan zijn zij de eerste, waarvan ik het weet.