Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

M_nouska schreef:Hij zag een bobbeltje op de pees, aan allebei de kanten. Ik wist dit niet. IJzers had ze omdat ik dacht dat ze slechte hoeven had, weet nu net 3 weken dat het kennelijk om een peesblessure gaat. Het zijn gewone ijzers die alle paarden bij ons op stal krijgen, ze worden op maat gemaakt en eronder gezet.
De vorige eigenaar is op vakantie zonder wifi, maar ik heb via facebook ook contact met de eigenaar daarvoor (Die heeft haar ingereden, doorgereden, op wedstrijd uitgebracht etc en denk ik de ijzers eronder gezet) Zal haar wel even vragen
DA langs laten komen kan inderdaad ook, maar dat doe ik pas als ik iets meer weet etc.
M_nouska schreef:Net contact gehad met de oude eigenaar, die had ijzers eronder om de wedstrijden. Geen blessure. Zal de vorige eigenaar ook nog even een berichtje sturen of daar de blessure is gekomen...
Edit: ik begin te twijfelen. Mijn paard heeft nooit een peesblessure gehad, de bultjes waren vocht. Neem de hoefsmid niet meer serieu.
M_nouska schreef:Kan niet meer editen: zal ik overstappen naar een andere hoefsmid in verband mijn vorige bericht?