Wegsnijden zou ik dus niet doen. Dit kan het erger maken. Mijn pony heeft hem tussen zijn voorbenen. Als het te groot word gaan we met de zalf aan de slag. Mijn DA had het ook over wegleaseren. Maar ik weet niet wat ik daar van moet vinden....
Schesnut2
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-15 12:04
Neen idd wegsnijden zie ik ook niet zitten en met " een zalf" is een heel agressieve zalf, want dat 'bijt' als het ware de knobbel weg en dit aan haar tepels... Ik denk als het erop aan komt, ik hoop van niet! dat het wegleaseren, zal worden
Pandora2
Geplaatst: 04-08-15 12:08
Ik heb voor de sarcoïden bij mijn PRE de Virex zalf van Hilton Herbs gebruikt...8 maanden gesmeerd en alles is weg en blijft weg tot nu toe. Is zeker geen agressieve zalf, maar lokte toch ook een kleine reactie uit de eerste week onder de vorm van een lichte zwelling op de gesmeerde plek. Ik hoop natuurlijk dat de bult bij jouw merrie gewoon rustig blijft en je niks hoeft te doen, maar just in case of wou ik je dit toch maar meegeven
Ik heb het met mijn ruin gehad. Op zn koker. Was idd een nodulair sarcoid. Wel weg laten halen en laten onderzoeken. Was goedaardig. Maar bij het wegsnijden had de DA een andere over het hoofd gezien Die heb ik dus gewoon maar laten zitten. Hij heeft er jaaaaren mee gelopen. Verder nooit last van gehad.