Slimme technologie voor paarden enquete

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-15 13:49

_Lucifertje schreef:
Ingevuld :)

Interessante enquete.

Bedankt voor je interesse! +:)+

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-15 22:37

SmartTack schreef:
Beste paardenliefhebbers,

Wij zijn een groep jonge ondernemers en verrichten onderzoek naar de mogelijkheden in het ontwikkelen van ‘slimme’ producten, die het voor rijders en dierenartsen mogelijk moet maken om het beste uit hun paard te halen. Het doel van dit onderzoek is proberen om te achterhalen wat de behoeftes zijn van rijders in verband met de gezondheid en prestaties van een paard.

Wij hebben toestemming van de beheerders van dit forum om de link naar onze enquete in deze topic aan te bieden. Uw mening is belangrijk, dus vragen wij uw medewerking aan ons onderzoek! Het (anoniem) beantwoorden van de vragen kost ongeveer tien minuten.

VUL HIER AUB DE ENQUETE IN : https://qtrial2015az1.az1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3yB5LD1RMkLrMz3 !!!

Wij bedanken u alvast voor het deelnemen aan ons onderzoek. Uw mening is van groot belang, bovendien creëren we een inzicht in de behoefte aan technologische vooruitgang in de paardenwereld!

Met vriendelijke groet,

Kyra Hendrix
Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Wij willen iedereen ontzettend bedanken voor de reacties die we op onze enquete hebben gekregen!! _/-\o_ Voor degene die nog geen tijd heeft gehad, of het misschien is vergeten, u kunt de enquete nog steeds invullen! Neem een paar minuten de tijd want ook uw mening is belangrijk!! Klik op de link hierboven!

(Om verder niet vervelend te worden, is dit de laatste keer dat wij u eraan herinneren.) +:)+

Vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Darley

Re: Slimme technologie voor paarden enquete

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 00:00

Net ingevuld :)
Een interessant onderwerp, wel jammer dat voor recreatieruiters de enquête meteen afvalt, ook voor recreatieruiters is de gezondheid en fitheid en soms ook hoe het paard presteerd belangrijk, daarvoor zou je niet perse op wedstrijd voor te hoeven gaan.

Ook het consult per jaar kan enorm verschillen, het ene jaar maak je meer kosten bij de DA dan het andere jaar. Tevens lijkt het me niet dat er mensen zijn die hun paard elke week door een DA laten controleren als dat niet nodig is.

De enquête is erg sportgericht en ik heb niet het gevoel dat de makers van de enquete zelf veel verstand hebben van het houden en onderhouden van het dier en het presteren.

Als het goed is vindt iedere paardeneigenaar(esse) het van essentieel belang dat hun paard fit / gezond is.

:)

eilleen333

Re: Slimme technologie voor paarden enquete

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 00:06

Ik rij geen wedstrijden omdat dat voor mij nu onhandig is, maar ik ben wel intensief bezig met de monitoring van de gezondheid van mijn paard. Jammer dat je dan meteen buiten de boot valt.
Ik ken genoeg wedstrijdruiters die de gezondheid van hun paard juist weer veel lager op de prioriteitenlijst hebben staan.

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 06:53

XxFlossxX schreef:
Een interessant onderwerp, wel jammer dat voor recreatieruiters de enquête meteen afvalt, ook voor recreatieruiters is de gezondheid en fitheid en soms ook hoe het paard presteerd belangrijk, daarvoor zou je niet perse op wedstrijd voor te hoeven gaan.

Ook het consult per jaar kan enorm verschillen, het ene jaar maak je meer kosten bij de DA dan het andere jaar. Tevens lijkt het me niet dat er mensen zijn die hun paard elke week door een DA laten controleren als dat niet nodig is.

De enquête is erg sportgericht en ik heb niet het gevoel dat de makers van de enquete zelf veel verstand hebben van het houden en onderhouden van het dier en het presteren.

Als het goed is vindt iedere paardeneigenaar(esse) het van essentieel belang dat hun paard fit / gezond is.

Bedankt voor je reactie en feedback! Het is inderdaad jammer dat je op dit moment dan afvalt voor onze enquete. Dit wil niet zeggen dat we niet geïnteresseerd zijn in reacties en/of meningen van recreatieve ruiters! Echter hebben we toch besloten ons onderzoek op dit moment specifiek op sport (competitief) te richten.

Als het goed is vind inderdaad iedere ruiter de gezondheid van hun paard belangrijk, toch is dit slechts een aanname. Wij kunnen door ons onderzoek deze aannames omzetten in cijfers. Zoals door Eilleen333 wordt aangegeven staat niet voor elke wedstrijdruiter de gezondheid van hun paard op de eerste plek.

Het komt erop neer dat iets wat je denkt dat in het algemeen zo is, juist niet zo hoeft te zijn. Vandaar ook ons onderzoek.

Bedankt voor je interesse!

Met vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

SmartTack

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-15 07:10

eilleen333 schreef:
Ik rij geen wedstrijden omdat dat voor mij nu onhandig is, maar ik ben wel intensief bezig met de monitoring van de gezondheid van mijn paard. Jammer dat je dan meteen buiten de boot valt.
Ik ken genoeg wedstrijdruiters die de gezondheid van hun paard juist weer veel lager op de prioriteitenlijst hebben staan.

Bedankt voor je reactie!

We willen toch ook graag weten wat jij zou invullen op onze enquete. We vragen je alsnog de enquete in te vullen. Je kunt bij de vraag welke discipline je beoefent invullen dat je een recreatieve ruiter bent. Je kunt dit aangeven bij 'anders'. Verder kun je bij vragen als 'hoe vaak ga je op competitie' invullen dat je nooit gaat. Omdat voor jou de monitoring van de gezondheid van jouw paard belangrijk is, sluit verder de enquete goed bij je aan.

Op deze manier kun je toch nog een bijdrage leveren aan ons onderzoek, wat ontzettend wordt gewaardeerd!

Heb je nog vragen? Laat het ons weten!

Met vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-15 13:15

SmartTack schreef:
XxFlossxX schreef:

Bedankt voor je reactie en feedback! Het is inderdaad jammer dat je op dit moment dan afvalt voor onze enquete. Dit wil niet zeggen dat we niet geïnteresseerd zijn in reacties en/of meningen van recreatieve ruiters! Echter hebben we toch besloten ons onderzoek op dit moment specifiek op sport (competitief) te richten.

Als het goed is vind inderdaad iedere ruiter de gezondheid van hun paard belangrijk, toch is dit slechts een aanname. Wij kunnen door ons onderzoek deze aannames omzetten in cijfers. Zoals door Eilleen333 wordt aangegeven staat niet voor elke wedstrijdruiter de gezondheid van hun paard op de eerste plek.

Het komt erop neer dat iets wat je denkt dat in het algemeen zo is, juist niet zo hoeft te zijn. Vandaar ook ons onderzoek.

Bedankt voor je interesse!

Met vriendelijke groet,

Jurgen Buuts
Team Smart Tack

Zelf heb ik hem wel in kunnen vullen, ik ga namelijk als het goed is dit jaar starten. Maar de opmerking was in het algemeen. :)