Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mrie schreef:Tcm62 schreef:Het lijkt dat de straal hoger dan de wand is...als dst zo is, dan is het erg omaangenaam voor de pony om op te lopen..
Nee da's niet oncomfortabel want de straal is elastisch. En als het wel lastig wordt dan slijt het vanzelf weg.
finally schreef:Zou een hoekje steunsel met opzet langer gelaten worden juist om de been een betere stand te kunnen geven?
Tcm62 schreef:Als het wegslijt, hoort het er niet te zitten en tot dat punt dus knap onaangenaam...
Of moet ik even mijn papieren inscannen?? Er is een reden dat ik meestal niet aan de grote klok hang hoe het zit. Maar als jij niet kun onderscheiden of een reactie op een topic serieus of onzin is tja...
Als het dan mis gaat kunnen ze met hun vingertje wijzen en hoeven ze niet de hand in eigen boezem te steken. Immers, zij konden dat niet weten, ze vertrouwden op de vakman!
Gypsy schreef:Schieten we toch niks mee op. Het gros v.d. bokkers verdomd het namelijk nog om überhaupt de anatomie van de hoef uit hun hoofd te leren. Daar is hun smid immers gediplomeerd en opgeleid voor.Als het dan mis gaat kunnen ze met hun vingertje wijzen en hoeven ze niet de hand in eigen boezem te steken. Immers, zij konden dat niet weten, ze vertrouwden op de vakman!
Sorry, dat moest ik even kwijt.
Tcm62 schreef:Wat mij wel opviel is dat PN graag met haar hand in hand loopt en toen ben ik afgehaakt...
Het enige wat je bij haar leert is hoe de hoef er uit ziet, dat wel dat ziet er mooi uit...is veel van te vinden op internet, maar dat kost moeite..mensen kiezen de makkelijkste weg...
8nnemiek schreef:Het is schrikbarend hoe veel prutsers er rond lopen. Dus ben slim, en zorg gewoon dat je zelf zo veel mogelijk informatie opzoekt op internet als je een probleem tegen komt..