dun door vroegere wormbesmetting....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Re: dun door vroegere wormbesmetting....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 11:45

je voelt er niets voor om er een keer een goede wormkuur in te doen?Ook een tegen lintworm?Want die zie je dus helemaal niet terug in mestonderzoek.

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 14:05

Dat heeft de dierenarts meteen gedaan. Lijkt mij niet nodig om dat nu weer te doen. Daarbij is het niet mijn paardje..hwb alles. Naar mijn ex door gegeven en het is aan hem wat hij er mee doet....

ydnew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-15 22:59

Net een tip/ervaring van iemand doorgestuurd naar mijn ex... ik moest mij er niet mee bemoeien... Hij had hem afgelopen weekeinde notabene voor de kar gehad en hij had er naar zijn zeggen zichtbaar lol in.... het heeft gewoon geen zin om tegen een muur te praten....uit alle goede bedoeling ten bate van het paardje... een mager paard met bloedarmoede die net een week medicatie krijgt tegen de bloedarmoede voor de kar zetten... als ik gek ben moet je het zeggen..... de DA had gezegd dat hij ligt bereden mocht worden....in welke context dit is gezegd weet ik niet........ pfffff exen......