Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
Beterschap en sterkte!

Al zal het tijd nodig hebben door de plek waar het zit. Hij is op een of andere manier door de draad gegaan omdat hij aan de andere kant stond. Maar echt zeker weten wat er gebeurt is zul je waarscheinlijk nooit weten. 

maaike1994 schreef:Elizabeth de oude eigenares heeft er idd niks met te maken volgens mij, al vond ik het wel heel jammer hoe ze reageerde.
Hij stond idd op een ander stuk weide, maar de bovenste draad hing er nog, dus door de draad gevlogen kan volgens mij niet want dan had die draad ook weg moeten zijn. Het is moeilijk uit te leggen als je het niet kan zien, maar het is niet logisch. Al hoop ik dat het idd 'maar' zoiets is, ik wil er zelfs niet aan denken dat het kwaad opzet zou kunnen zijn, want stel dat ze dan terugkomen..
De reden dat de DA dacht dat de pezen af waren is volgens mij doordat hij zijn hoef niet meer plat neer zette, hij hief zijn been de hele tijd op. En als hij het neerzette enkel de tip van zijn hoef.
.