Wie weet wat dit is? Dikke korst op neus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 08:34

Het is inderdaad verbrand. Mijn paard had het ook vorig jaar, maar dan nog aan twee kanten. We hebben honing crème gesmeerd en toen is het snel genezen.

Uierzalf kan branden in de zon. Het beste is je paard even uit de zon halen.

Ik heb sinds dit jaar het uv werende vliegennetje van de paardendrogist. Nog steeds geen verbrand neusje gelukkig!
Lucy_121 schreef:
Hij staat 24/7 buiten dus ik doe hem.liever geen halster om, ik had vorig jaar ivm een vliegen-oog een masker gekocht, daar zit ook een neusnetje aan dus dat ga ik nu eerst proberen.
Edit: deze dus
http://www.divoza.com/nl/pagony-fine-vliegenmasker

Dit is niet uv werend en dan kan de neus alsnog verbranden.

Lucy_121

Re: Wie weet wat dit is? Dikke korst op neus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-15 16:08

hij heeft nu nog steeds dit masker op en het gaat nog steeds goed dus ik denk dat het wel degelijk straling tegenhoudt, stalgenootje heeft deze ook en die is er ook tevreden over. als hij alsnog gaat verbranden dan neem ik die van rambo denk ik omdat hij ook snel last heeft van geïrriteerde ogen. als er nog meer opties zijn voor fijne maskers hoor ik het graag :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 16:28

Lucy_121 schreef:
hij heeft nu nog steeds dit masker op en het gaat nog steeds goed dus ik denk dat het wel degelijk straling tegenhoudt, stalgenootje heeft deze ook en die is er ook tevreden over. als hij alsnog gaat verbranden dan neem ik die van rambo denk ik omdat hij ook snel last heeft van geïrriteerde ogen. als er nog meer opties zijn voor fijne maskers hoor ik het graag :)

Als t helpt, lekker houden zo! :)