Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gypsy schreef:jeetje, je kan het toch eerst gewoon aan die man vragen?
LadyMadonna schreef:Daphne__ schreef:In dit geval zou ik direct 144 bellen en de eigenaar niet eens meer een kans geven....
Kortzichtig.... Is hier in het dorp gebeurt. Man bleek met een beroerte in een verzorgtehuis terecht gekomen. Familie wist niet dat ie pony's had...
Daphne__ schreef:In dit geval zou ik direct 144 bellen en de eigenaar niet eens meer een kans geven....
Urielle schreef:Ik zou daar in de straat her en der wat aanbellen en informeren of iemand weet waar de eigenaar woont. Misschien is er idd wat gebeurd of ligt de man in het ziekenhuis en weet de plaatsvervanger helemaal niet dat ze naar de smid moeten.
Ik zou er niet omheen draaien en rechtuit zeggen dat je niet anders weet dan dat de paarden er pico bello bijstaan maar dat het nu opviel dat ze zulke lange voeten hebben en dat je je zorgen maakte om zowel de paarden als de eigenaar.
MyHorseGirl schreef:Maar, je zegt dat je die boer kent. Hele aardige man etc. etc. Waarom spreek je dan niet gewoon die man aan en geeft aan dat ze een hoefsmid nodig hebben?
Of heb ik iets gemist?
Amaris schreef:MyHorseGirl schreef:Maar, je zegt dat je die boer kent. Hele aardige man etc. etc. Waarom spreek je dan niet gewoon die man aan en geeft aan dat ze een hoefsmid nodig hebben?
Of heb ik iets gemist?
Euh, ja je hebt wat gemist.![]()
Namelijk dat TS niet weet hoe en waar ze de boer kan vinden.
Geeft niet, tis vrijdag
Het is inderdaad een lange week geweest. Misschien weten inderdaad mensen in de omgeving waar hij woont, zal vast niet heel ver zijn. joshi_lotus schreef:weet je wanneer de eigenaar voert etc? Want dan kon je een x langskomen en hem er vriendelijk op aanspreken dat de hoeven een x gedaan moeten worden. Die man heeft vast geen benul hiervan en kan je hem aan het denken zetten, ik denk ook niet dat hij boos reageerd aangezien hij zo vriendelijk is!
Volgens mij is de eigenaar van geen kwaad bewust omdat de paarden er altijd goed er uit zien
Zelf vind ik de hoeven zwaar verwaarloosd.
Ik ben benieuwd TS! Dat telefoonnummer kan niet moeilijk zijn!