denisewinter schreef:Ik heb het vandaag binnen gekregen maar nu het probleem. Ze eet het niet haha. Hoe doen jullie dat? Want je moet best veel geven maar dan is het meer olie dan voer.
Bel ze even morgenn. Kunnen je gelijj tips geven!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
denisewinter schreef:Ik heb het vandaag binnen gekregen maar nu het probleem. Ze eet het niet haha. Hoe doen jullie dat? Want je moet best veel geven maar dan is het meer olie dan voer.
funnyhorses schreef:En niet meteen de voorgeschreven hoeveelheid geven begin met een beetje zodat de smaak langzaam went.
mistid schreef:funnyhorses schreef:En niet meteen de voorgeschreven hoeveelheid geven begin met een beetje zodat de smaak langzaam went.
Ik kreeg destijds juist het advies om eerst wat meer dan de aangegeven hoeveelheid te voeren zodat de tekorten sneller werden aangevuld. Dat was effectiever.
Ik heb mijn paard ook 2,5 fles op Liquihorse Relax gehad, maar in die tijd werd hij zo verschrikkelijk strontvervelend dat ik er weinig meer mee kon en ben er dus mee gestopt. Ik weet niet of het van de relax kwam of van iets anders maar daarna werd paard wel weer beter te hanteren. Service van liquihorse is echt top! Ik woon er vlakbij en haalde het daar dus af en ze informeren je daar gewoon echt zo goed, deden alle bedrijven dat maar.
Ik overweeg wel om binnenkort weer te beginnen maar moet nog een geschikt moment bepalen.
Assiepassie schreef:Dimpie schreef:Die van mij reageerde niet op LiqueHorse, maar juist wel érg goed op de citraatvarianten. Zo zie je maar weer, elk paard reageert anders.
Mag ik vragen hoe ze reageerde?
Het ligt vermoedelijk niet alleen aan de magnesium verbinding in de liquihorse denk ik.
. Dimpie schreef:Op Relax me van Horse First en de magnesium van Derby reageert het paard heel duidelijk; hij blijft meer ontspannen in zijn spieren (en hoofd).