Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dit is iets wat ik altijd al eens heb willen leren, fijn dat dit topic omhoog gehaald is
Jet schreef:Voor degenen die een cursus hebben gedaan en het nu zelf onderzoeken: Hoe lang ben je per paard met zo'n mestonderzoek bezig? Je hebt je microscoop klaar staan, je hebt de mest bij de hand en dan? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd maar!
zwanepol schreef:Ik kom ook even binnen vallen![]()
Zijn er misschien mensen geïnteresseerd in de buurt van Kampen/Zwolle om deze cursus te doen?
Tel je nu over een week een constant aantal en wil de dierenarts alsnog zelf tellen voordat ie iets meegeeft, dan ben je in elk geval maar 1x die kosten kwijt en bewijs je direct je kunnen. Althans, dat is mijn theorie

Marit23 schreef:Ik ben geïnteresseerd in een workshop dichtbij Zwolle, mits het goed met het OV bereikbaar is. Ik woon trouwens zelf in Groningen en ik ben ook bereid om zelf iets in Groningen te organiseren, dus mochten er mensen graag in Groningen een workshop willen volgen laat het mij dan ook even weten!
Marit23 schreef:Ik ben geïnteresseerd in een workshop dichtbij Zwolle, mits het goed met het OV bereikbaar is. Ik woon trouwens zelf in Groningen en ik ben ook bereid om zelf iets in Groningen te organiseren, dus mochten er mensen graag in Groningen een workshop willen volgen laat het mij dan ook even weten!