Ik heb heel lang Tramadol geslikt en van te hoge hoeveelheid kun je hier zelfs van gaan hallucineren.
mara2012
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-15 16:27
KoudbloedKim schreef:
Fijn dat je er een DA bijgehaald hebt!
Ik heb heel lang Tramadol geslikt en van te hoge hoeveelheid kun je hier zelfs van gaan hallucineren.
Ja , mijn man heeft ook heel lang tramadol geslikt dus ik weet er wat van ! Ik hoop dat ze nu gauw opknapt.
JoyCiej007
Geplaatst: 18-05-15 16:57
Fijn dat je uiteindelijk feitelijk het enige hebt gedaan wat je in dit geval kon doen; je dierenarts bellen.
Wel vraag ik mij af hoe je in vredesnaam op het idee komt om je pony geheel op eigen initiatief en zonder enige medische achtergrond of kennis, Tramadol te geven. Je wil dat risico toch niet nemen, om zelf maar een beetje aan te gaan prutsen?!
Beterschap met je pony, hopelijk knapt ie snel op. Verder kan ik het niet meer dan eens zijn met wat Joycie hierboven al schrijft. Hopelijk bel je ook in het vervolg gewoon je dierenarts voor advies en ga je niet op goed geluk wat medicijnen in je pony gooien.
geerke
Geplaatst: 18-05-15 20:01
mara2012 schreef:
De dierenarts is geweest en het is inderdaad een ontsteking ! Ik heb pasta gel en ze heeft een spuit gehad voor ontsteking met pijnstillers .