. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. cindy74 schreef:Momenteel komt er geen bloed uit . Hoe maak je eigenlijk zijn zaak schoon als hij niet uitschacht ?
cindy74 schreef:Vandaag de urinetest voor een deel terug gehad en alles was in orde ...... . Dierenarts weet het zelf niet wat te doen . Zij zegt dat het een probleem is met de blaas en of zenuwen . Zij denkt dat verdoving en boeltje schoonmaken niet gaat helpen . Ik heb vandaag zelf geprobeerd maar hij trapt dus ben ik ermee gestopt , morgen ga ik het terug proberen.
Bowen schreef:cindy74 schreef:Momenteel komt er geen bloed uit . Hoe maak je eigenlijk zijn zaak schoon als hij niet uitschacht ?
Met je hand erin, zeker tot aan de pols.
Waarschuwing, het meurt echt ongelofelijk en dat krijg je niet zomaar weg. Wat latex handschoentjes halen is zeer aan te raden!
cindy74 schreef:Ongelooflijk, wat voor DA ben je om te zeggen dat je niet weet wat te doen, zonder in elk geval het paard te laten uitschachten. Een gemakkelijke handeling en dan kun je sommige dingen uitsluiten als er niks te zien is.Vandaag de urinetest voor een deel terug gehad en alles was in orde ...... . Dierenarts weet het zelf niet wat te doen . Zij zegt dat het een probleem is met de blaas en of zenuwen . Zij denkt dat verdoving en boeltje schoonmaken niet gaat helpen . Ik heb vandaag zelf geprobeerd maar hij trapt dus ben ik ermee gestopt , morgen ga ik het terug proberen.
Bowen schreef:cindy74 schreef:Momenteel komt er geen bloed uit . Hoe maak je eigenlijk zijn zaak schoon als hij niet uitschacht ?
Met je hand erin, zeker tot aan de pols.
Waarschuwing, het meurt echt ongelofelijk en dat krijg je niet zomaar weg. Wat latex handschoentjes halen is zeer aan te raden!
Probeer het een beetje op te bouwen, dus eerst alleen de buik aanraken en evt de schacht als dat goed gaat, dan belonen en als het rustig is qua reactie doorgaan.
Het is lastig omdat je nu wat moet doen, maar probeer het toch in stapjes op te delen waardoor het makkelijker geaccepteerd wordt.