Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jo_vales schreef:Wat in de openingspost niet duidelijk naar voren komt maar wel een duidelijk symptoom, is dat ze haar buik heel erg optrekt constant, en met ademen trekt alles helemaal samen. Net achter haar laatste rib is ze ook wat ingevallen.
LauLauu schreef:Sorry hoor maar als je je echt zo'n zorgen blijft maken en je eigen DA niet geloofd dat er niets is.. dan zou ik een 2e DA bellen.
Je kent je paard als beste en als zij aangeeft dat er iets niet pluis is, maar je DA zegt dat er niets is..dan zou er snel een andere voor de stoep komen(bij mij toch).
Snap ook niet dat je nog niet eerder een 2e gebeld hebt, paard heeft gewoon pijn en jij zit er naar te kijken.
Joolien schreef:LauLauu schreef:Sorry hoor maar als je je echt zo'n zorgen blijft maken en je eigen DA niet geloofd dat er niets is.. dan zou ik een 2e DA bellen.
Je kent je paard als beste en als zij aangeeft dat er iets niet pluis is, maar je DA zegt dat er niets is..dan zou er snel een andere voor de stoep komen(bij mij toch).
Snap ook niet dat je nog niet eerder een 2e gebeld hebt, paard heeft gewoon pijn en jij zit er naar te kijken.
Er komt toch een 2e vanmiddag?
Jo_vales schreef:Er komt vandaag een andere dierenarts kijken.
hooikoorts leek ze vorig jaar wat te hebben, maar de symptomen van toen heeft ze nu totaal niet.
Diernarts gaf aan dat het probleem zich niet ij de luchtwegen bevond, maar dat het de luchtwegen wel goed vrij houd, om haar beetje te ondersteunen met ademen. Ik heb toen gezegd dat ik het wilde doen, omdat het miss een beetje zou helpen.