Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NatasjavE schreef:Gimmick11 schreef:Ik vind het echt super dat er zoveel mensen zijn die eindelijk eens verder kijken dan hun neus lang is!
Alleen jammer dat er vaak over mensen die bewust WEL enten gezegd wordt dat die niet verder kijken dan hun neus lang is.
NatasjavE schreef:Gimmick11 schreef:Ik vind het echt super dat er zoveel mensen zijn die eindelijk eens verder kijken dan hun neus lang is!
Alleen jammer dat er vaak over mensen die bewust WEL enten gezegd wordt dat die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Citaat:Alleen jammer dat er vaak over mensen die bewust WEL enten gezegd wordt dat die niet verder kijken dan hun neus lang is.
[/quote
Ik vind beide juist goed, zolang je je keuze bewust maakt en niet gewoon de groep volgt (ongeacht of die pro of anti vaccinatie zijn) vind ik dat zo iemand zijn mening gerespecteerd moet worden.
Ess_Ramona schreef:Kinderen heb ik niet, dus daar kan ik niet over meepraten, maar paarden wel. Elk jaar lopen we rustig naar de HA, en dan prikje en weer terug. Hoef nieteens af te stappen.
Overigens heb ik mijn konijnen ook nooit geënt, en die zijn 14 geworden.