RianneH schreef:Ja, ken het ook vanuit een dressuurstal in Duitsland. Ook de back on track, deze: http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... 9723/52521
Inderdaad geen peesbeschermers zoals iemand hier noemde. Ikzelf ben er geen fan van, maar de paarden daar leken het er goed op te doen. Volgens mij staan ook in Nl veel paarden van dat niveau met die beschermers.
Ts, windgallen klinken niet heel onwaarschijnlijk. Verder kunnen wij denk ik heel lastig inschatten hoever het zorgwekkend is, zonder een foto. Misschien verstandig gewoon eens met de da te overleggen?
Helemaal met je eens
Als het hetzelfde paard is wat je in je andere topics bedoeld dan zou ik het hele paard screenen want misschien staat het in verbinding met elkaar. 
Marco wil het absoluut niet tenzij het zeeer ernstig is.
*edit , en veel hadden blijkbaar gezondheids problemen aangezien ze daar met het voer zat dat de hele stal leeg werd gegeten? Misschien een verwant iets?
) Maar het échte verschil ging ik pas zien toen ik een second opinion vroeg en deze veearts me opdroeg om te gaan bandageren. Ik ga mijn Ice Vibes verkopen en de Back on Track er mooi meer BoT producten voor terugkopen