Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Princesj schreef:Geerke, helaas moet in NL je paard zo goed als dood zijn willen ze je een wormenspuit geven zonder onderzoek (mest/bloed)..
geerke schreef:Princesj schreef:Geerke, helaas moet in NL je paard zo goed als dood zijn willen ze je een wormenspuit geven zonder onderzoek (mest/bloed)..
Echt schandalig dit....ik kan je verzekeren,alle paarden die op het moment diarree,koliekerig of mager zijn dat die al een flinke tijd niet ontwormd zijn.Het is weer voorjaar,dan ontwaken de bloedwormen.En geen dierenarts die zich dat bedenkt?
Of verdienen ze meer aan dure bloedonderzoeken en bezoekjes aan de kliniek,in plaats van een wormkuur?
Ik snap dat niet hoor.Tot het inderdaad fatale afloop heeft.
Nicje87 schreef:Dat zandeten kan duiden op tekorten zoals tekort aan mineralen. Maar het lijkt mij niet dat ze daar zoooo ziek van zal zijn (wel van het zandeten).
Heel veel sterkte! Hopelijk weten jullie gauw meer en zal ze snel opknappen!
Joolien schreef:Wormen en zand controleren in mest is niet betrouwbaar. Bloedonderzoek en echo wel.
SCC schreef:zodra ze nu in de bak komt is het rollen (doet ze normaal ook)
en daarna gaat ze gelijk met dr neus door het zand.
en dan probeerd ze happen uit het zand te eten. ook graaft ze graag grote kuilen in de bak.
dat wat onder in het gat ligt wil ze het liefste opeten
geerke schreef:haar tanden zijn wel in orde?Wat voor je voor soort krachtvoer?