meganx schreef:Raar hoe onderzoek zo kan wijzen op iets Totaal anders ..
Vertrouw op je eigen gevoel!
Succes !
Bedankt ikzelf twijfel of het echt in zijn onderbeen zit, natuurlijk heeft zij ervoor geleerd maar het wekte ook niet veel vertrouwen dat ze aangaf '' Kijk ! Hij lijkt nu met de verdovingen wel wat beter te lopem, al is het soms ook wel dat je dat ziet omdat je het zo graag wilt zien'' Ikzelf zag namelijk weinig verschil, naast dat toen ze weg was hij een paar keer op rust ging staan met zijn been wat hij voorheen nog nooit gedaan had.
Ik blijf erbij dat het uit zijn bovenbeen komt heup knie kruis regio zeg maar, maar aangezien de banden voor de dierenarts eigenlijk afvallen tja , vandaar dat we een kreupelheids onderzoek bij kliniek laten doen, zij had allemaal ideen van dingen die we dus dinsdag konden doen.. maar liep anders want ze schrok er een beetje van hoe enorm hij opeens geworden is hoeftang etc waren allemaal geen optie over d weg draven wouw ik in prenciepe wel proberen maar hadden we na overleg besloten dat het niet verantwoord was met meneer 1000 kilo energieke stuiterbal. Achtrbeen optillen doet hij de laatste tijd ook heel moeilijk je ziet spieren aanspannen maar hij krijgt hem niet omhoog, daarom ook dat ik meer aan bovenbeen denk. Maar ja we zullen zien.
Wat wel grappig was was dat ze een asisstente meehad die een belgje wel eens van dichtbij wouw zien die gaf al aan dat ze gelijk helemaal afgekickt was van het idee belgjes zijn rustige slome knuffels.. een knuffel is hij zeker maar absoluut niet sloom lol aan de longe was de stap voor de verandering weer eventjes verdwenen lol op zulke momenten ben ik wel stiekem een beetje blij dat hij de galop enorm moeilijk vind en meer dan twee a drie passen niet red ( ook los niet ik denk dat dat ook met zijn been te maken heeft) Want anders raced hij helemaal kneiterhard om je heen lol braaf racemonster is het.
Ik zal bij de kliniek nogmaals vragen of onze rijtechnishe problemen ook te maken hebben met wat er ook aan de hand is, aan dierenarts ook gevraagd maar zij gaf aan dat aangezien ze niet zeker wist wat er aan de hand was ze dat ook niet kon bevestigen.