Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RianneH schreef:Ik denk dat er meerdere dingen meespelen in de prijs. Ten eerste denk ik dat de huidige eigenaren zich nog vast houden aan hun aankoopprijs (4000 las ik ergens) en niet rekening houden met de verminderde waarde naarmate het dier ouder wordt. Daarnaast is er de oude eigenaar die wellicht al heeft toegezegd om het dier voor dat geld weer terug te kopen? Dan heeft TS toch een vriendenprijs van 2000 minder, dat vind ik erg aardig.
Daarnaast willen ze het paard ook nog aanhouden tot januari 2016 vor ts? Dan vind ik 2000 echt geen gekke prijs eigenlijk. Sowieso niet voor een goed recreatiepaard, die nog wel 10 jaar mee zou kunnen.
FleurSylvano schreef:Je leest niet goed dat gaat over t deel verzekeren.
Tuurlijk kan ik een klinische keuring wel in 1x betalen haha.
Ik bedoel meer zelf sparen of verzekeren.
Mocht er nou toch iets groots gebeuren kan je dan bij je veearts in termijnen betalen zo bedoelde ik t
enny schreef:FleurSylvano schreef:Je leest niet goed dat gaat over t deel verzekeren.
Tuurlijk kan ik een klinische keuring wel in 1x betalen haha.
Ik bedoel meer zelf sparen of verzekeren.
Mocht er nou toch iets groots gebeuren kan je dan bij je veearts in termijnen betalen zo bedoelde ik t
Kijk hier wel mee uit hoor. Als het bij één rekening blijft gaat het nog wel, maar vaak moet je toch meerdere keren naar de dierenarts en stapelen de rekeningen zich steeds weer op voor je de ander betaald hebt en zit je ineens met een dikke schuld die niet zo even afbetaald is...
Dan hebben we t dus over rekeningen + 2000 euro. Maar ik ga dus ook maar een pennyrekening openen hihi
Ik denk niet dat dat met een keuring eruit was gekomen overigens, maar toch. 
maar als je hem toch wil, is een keuring doorslaggevend in je besluit? (Een keuring zegt ook niet alles.) M.a.w. Oké er komt iets uit: doe je het dan niet? Persoonlijk.. hoe langer ik een paard in handen heb, hoe minder ik de behoefte heb aan een keuring. Als ik het over een klinische keuring heb dan hè (heb natuurlijk ook geen röntgen ogen) en het is maar net of je er een beetje kijk op hebt. Edit: kun je hem niet nog wat langer verzorgen?
FleurSylvano schreef:Haha ik kom er net achter dat die L1 heeft gelopen met de vorige eigenaar ! Dus dat heeft die gelopen
Maar... lol kunnen hebben met het paard is imo veeeel belangrijker. De klik is er al, als hij dan ook nog eens goed gezond is (ook op de foto) dan zou ik hem zeker kopen. meisje2000 schreef:Wat ik niet snap is hoe b het paard winstpunten in het springen heeft terwijl ze in de dressuur geen winstpunten heeft gehaald. Voor zover ik weet moet je namelijk eerst een winstpunt in de dressuur hebben voor je mag springen.