Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mirim schreef:Problemen met de structuur van de hoeven heeft niet altijd alleen met de hoeven te maken.
De kwaliteit van de hoeven zegt veel over de gezondheid van het paard.
Kijk dus eens naar de voeding. Krijgt dit paard werkelijk alle benodigde voedingsstoffen binnen?
Gypsy schreef:Ik durf te wedden om een boktban van een maand dat ie gewoon te lang staat en dat het probleem met een goede bekapping opgelost is. Is het echt een vd uitzonderingen dan rot ik een maand op met mijn vervelende geneuzel over natuurlijk bekappen.
Gypsy schreef:Ik durf te wedden om een boktban van een maand dat ie gewoon te lang staat en dat het probleem met een goede bekapping opgelost is. Is het echt een vd uitzonderingen dan rot ik een maand op met mijn vervelende geneuzel over natuurlijk bekappen.
Gypsy schreef:Altijd interessant en leerzaam om te zien! Leuk dat je dat wil doen.
kiwiwitje schreef:Er juist geen vet op doen, vet sluit af waardoor er juist geen vocht meer opgenomen kan worden.. Een vocht inbrengende creme werkt wel goed. Denk aan Hoofwall hydro cream.. Weet niet of het nog verkocht word.