Staakgedrag, oorzaak onbekend

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:07

Ik heb een zadel gehad dat optisch goed leek te liggen maar waar mijn paard echt niet mee wilde lopen. Zou even experimenteren met een ander zadel om dat nog verder uit te sluiten. En als je paard wel goed loopt aan de longe, zeker als je hem aan de longe ook wat meer aan het werk kunt zetten maar hij alleem bij heg rijden zo in verzet gaat, zou ik ook daar je oplossing zoeken.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 09:45

DromenLies schreef:
Ik heb een zadel gehad dat optisch goed leek te liggen maar waar mijn paard echt niet mee wilde lopen. Zou even experimenteren met een ander zadel om dat nog verder uit te sluiten. En als je paard wel goed loopt aan de longe, zeker als je hem aan de longe ook wat meer aan het werk kunt zetten maar hij alleem bij heg rijden zo in verzet gaat, zou ik ook daar je oplossing zoeken.

ik lees ook wel vaker dat een zadelpasser volhoud dat het goed ligt en het paard volhoud van niet.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:03

DromenLies schreef:

geerke schreef:
ik lees ook wel vaker dat een zadelpasser volhoud dat het goed ligt en het paard volhoud van niet.

Praat me niet van zadelpassers; je hebt er echt koekebakkers tussen :D

Yenni

Re: Staakgedrag, oorzaak onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:14

Hoe zijn zijn tanden? Want jij zei ik pakte hem op en hij begon te staken. Wanneer is ie voor het laatst naar de tandarts geweest?

LdJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 13:24

Je kunt ook een cranio sacraal therapeut eens laten kijken. Heb ik veel profijt van gehad! Succes!

Tabaluga12

Re: Staakgedrag, oorzaak onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 23:56

Hoe gaat het nu?