Mevrouw staat nu op haar graszaadhooi te knabbelen, benieuwd wat ze er van op gaat eten.
Ben echt super blij met jullie input, druk de links aan het lezen en ga alle producten die jullie hebben genoemd eens opzoeken en vergelijken. Duidelijk is dat ik met de muesli en koeken ga stoppen, maar even kijken wat ik dus ga gebruiken als aanvulling voor de vitamines en mineralen.
Op de wei is nu inderdaad niets meer te halen. Staan wel wat lange plukken, maar daar zijn de dames niet zo van gecharmeerd. Ik voer ze daarom 's morgens hooi op stal, voor ze naar buiten gaan. Rond twee uur nog hooi op de wei en 's avond weer als ze terug op stal komen. De laatste portie op stal wil ik dus vervangen door graszaadhooi.
Volgende week hebben we als het goed is een ander stuk wei afgemaakt, dan hebben ze heel wat meer te eten buiten. Natuurlijk moeten we dan weer zorgen dat ze niet te veel ineens krijgen.
Ik weet niet precies hoe zwaar onze pony is, ze is 1.43, niet heel zwaar gebouwd. Ik weet wel dat ze hier al best wat is aangekomen, haar zadel moet worden nagekeken terwijl dat vier weken geleden prima lag. Al met al druk dus met onze ponymeiden, maar ik vind heerlijk om met ze bezig te zijn. Ben wel blij dat ik thuis werk, want stiekem zit er toch best veel tijd in de pony's. Maar nogmaals dank voor de input!!!