Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ponyparadijs schreef:Dat zegt ze niet Tes22
Ze zegt dat Subli bij Pavo vandaan komt en dat die er om bekend staan veel verborgen suikers te hebben.
Overigens zou ik ook niet voor Subli kiezen
Tes22 schreef:ponyparadijs schreef:Dat zegt ze niet Tes22
Ze zegt dat Subli bij Pavo vandaan komt en dat die er om bekend staan veel verborgen suikers te hebben.
Overigens zou ik ook niet voor Subli kiezen
Ik vraag me dan af hoe men kan zien dat daar 'verborgen' suikers in zitten? Waar haalt men die informatie vandaan of wordt dit alleen gesuggereerd?
detos240 schreef:JudArthos schreef:Mijn paard heeft een ontsteking in haar blinde darm gehad omdat ze in die tijd alleen maar mais gevoerd kreeg. Hier zit namelijk te veel suikers en zetmeel in
Ja maar je moet ze ook niet alleen maar mais geven. Als mijnpony straks in april een veulentje krijgt, komt ze half maart bij huis en dan krijgt ze hooi en mais bij. Dit voerbeleid =heb ik al meer dan 20 jaar dus...............
ponyparadijs schreef:Tes22 schreef:Ik vraag me dan af hoe men kan zien dat daar 'verborgen' suikers in zitten? Waar haalt men die informatie vandaan of wordt dit alleen gesuggereerd?
Nou kan ik alleen over mijn eigen ervaringen vertellen
Maar mijn merrie reageert erg heftig op suiker door jeuk.
En bij de subli en de pavo stond op het etiket geen grote hoeveelheid suikers
Maar reageerde mijn merrie wel alsof er veel suiker in zat