Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nicje87 schreef:Ik vind het wel raar dat je dit weekend zo moet blijven met een pony die niet overeind komt. Ik neem aan dat jij ook zal moeten slapen. Wel knap dat je hem overeind krijgt. Ik zag dat je ook zelf fokt, misschien is het een idee om haar een birthalarm om te doen. Weet niet precies hoe ze werken, maar ik dacht ooit gehoord te hebben dat hij afgaat als een paard een bepaalde tijd ligt.
Cowgirl schreef:Nicje87 schreef:Ik vind het wel raar dat je dit weekend zo moet blijven met een pony die niet overeind komt. Ik neem aan dat jij ook zal moeten slapen. Wel knap dat je hem overeind krijgt. Ik zag dat je ook zelf fokt, misschien is het een idee om haar een birthalarm om te doen. Weet niet precies hoe ze werken, maar ik dacht ooit gehoord te hebben dat hij afgaat als een paard een bepaalde tijd ligt.
Van Bokt moet iedereen tegenwoordig direct zijn paard opladen en op een dierenkliniek zetten.
Waar is het vertrouwen van de dierenarts tegenwoordig als hij zegt dat het dier wel thuis kan blijven.
Pony van ts heeft vitamine spuit gehad, pijnstillers en ontstekingsremmers.
En zo te lezen is ts geen kind van 12 en zal zij gerust de DA bellen mocht de toestand verslechteren.

Citaat:Ik trek zowel da als TS niet in twijfel hoor! Ik bedoelde mijn post absoluut niet aanvallend en excuses als jij je als mede forum gebruiker aangevallen naar ts toe voelde. Alleen zou ik het doodeng vinden. Maagkantelingen, vastliggen enz. In het achterhoofd.
Het valt alleen de laatste tijd erg op dat men niet meer vertrouwt op het advies van de da als deze het dier thuis wil laten. Waar ikzelf ook zoveel mogenlijk zou voor kiezen, verhuizen is ook een hoop stress en beestje is al ziek.