Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cas123 schreef:Ik snap dat je niet alle centen hebt maar om nu meteen te zeggen dat ts dan beter geen paard had moeten kopen, want daar komt het op neer. vind ik een beetje ver gaan. Alsof heel bokt hier honderden euro's heeft liggen mocht er ooit iets gebeuren. Paard heeft tot 2 keer toe koliek gehad en de DA is duur. Vragen al snel voor een konijn 20 á 30 euro zonder iets gedaan te hebben. Ik snap dat je wat opzij moet leggen maar dat is denk ik al betaald voor de koliek. En om meteen te zeggen "arm paard" vind ik ook zo iets. Er zijn paarden die 24/7 op stal staan en daar word niets over gezegt. Ts het ziet er inderdaad schokkend uit. Succes in ieder geval!
Chiave schreef:Cas123 schreef:Ik snap dat je niet alle centen hebt maar om nu meteen te zeggen dat ts dan beter geen paard had moeten kopen, want daar komt het op neer. vind ik een beetje ver gaan. Alsof heel bokt hier honderden euro's heeft liggen mocht er ooit iets gebeuren. Paard heeft tot 2 keer toe koliek gehad en de DA is duur. Vragen al snel voor een konijn 20 á 30 euro zonder iets gedaan te hebben. Ik snap dat je wat opzij moet leggen maar dat is denk ik al betaald voor de koliek. En om meteen te zeggen "arm paard" vind ik ook zo iets. Er zijn paarden die 24/7 op stal staan en daar word niets over gezegt. Ts het ziet er inderdaad schokkend uit. Succes in ieder geval!
TS heeft geen geld om de DA te laten komen. Arm paard, ja! Kun jij zien wat er van binnen bij die merrie aan de hand is? Ik ook niet. DA wellicht wel. Bespaar dat dier pijn en bel een DA die er wat aan kan doen. Ik vind dit reuze sneu.
Cas123 schreef:Chiave schreef:
TS heeft geen geld om de DA te laten komen. Arm paard, ja! Kun jij zien wat er van binnen bij die merrie aan de hand is? Ik ook niet. DA wellicht wel. Bespaar dat dier pijn en bel een DA die er wat aan kan doen. Ik vind dit reuze sneu.
Prima jou mening. DA is Idd belangrijk maar het is natuurlijk ook fijn als TS nog kan eten. Verder is dit mijn menig. Jij kan het er niet mee eens zijn prima. Ts succes
mrie schreef:Munnie, trek je er niks van aan. Sommige van ons krijgen voor een kwartje van alles voor elkaar en anderen hebben een rijke pa of een zak geld op de achtergrond nodig.
Niet iedereen heeft het op de plank liggen. Ik heb ook niet zoveel geld meer, dus ik kijk het vaak wat langer aan als er iets is en soms moet er dan toch actie maar soms ook niet
mrie schreef:Munnie, trek je er niks van aan. Sommige van ons krijgen voor een kwartje van alles voor elkaar en anderen hebben een rijke pa of een zak geld op de achtergrond nodig.
Niet iedereen heeft het op de plank liggen. Ik heb ook niet zoveel geld meer, dus ik kijk het vaak wat langer aan als er iets is en soms moet er dan toch actie maar soms ook niet