Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ellepel schreef:Het gaat niet om de hoeven maar om de diepe buigpees..die was dus verkort.
Hij is daarom geopereerd en het komt weer goed.
Nou mooi toch?
Dit dier is dood gewoon beter af. Ben geen DA, maar kan me niet voorstellen dat dit dier straks nog vrolijk, pijnloos kan rond rennen. Maflinger_S schreef:Jezem, z'n onderbenen zijn zo te zien gewoon "achterstevoren" gegroeid (wat je gewoon noemt trouwens). Paard ziet eruit alsof ie deze nieuwe mishandeling maar gelaten over zich heen laat komen. Arm dier.

ellepel schreef:Het gaat niet om de hoeven maar om de diepe buigpees..die was dus verkort.
Hij is daarom geopereerd en het komt weer goed.
Nou mooi toch?
truus1970 schreef:Vrolijk experimenteren onder het mom van gered. Krijgen ze vast veel geld voor goedbedoelde mensen.
Idd slacht was eerlijker geweest.
Alleen al die benen, moet toch veel pijn doen.
Snollygoster schreef:Ik zie dat het medicijn, ik neem aan dat dat die "vier pfoten" is die ze tel keer herhalen, hier nogal gepromoot wordt. Dus ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat ze dit paard "gered" hebben als een medisch experiment. Een uitdaging voor dierenartsen en om medicijn op uit te testen. Heel erg jammer dat dit gebeurt, het paard zou beter af zijn als ze hem gewoon meteen uit zijn lijden hadden verlost, maar aan de andere kant denk ik dan wel een klein beetje bij mezelf dat als dit succesvol verloopt dit misschien veel andere paardenlevens kan redden..
Ragdollcat schreef:Snollygoster schreef:Ik zie dat het medicijn, ik neem aan dat dat die "vier pfoten" is die ze tel keer herhalen, hier nogal gepromoot wordt. Dus ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat ze dit paard "gered" hebben als een medisch experiment. Een uitdaging voor dierenartsen en om medicijn op uit te testen. Heel erg jammer dat dit gebeurt, het paard zou beter af zijn als ze hem gewoon meteen uit zijn lijden hadden verlost, maar aan de andere kant denk ik dan wel een klein beetje bij mezelf dat als dit succesvol verloopt dit misschien veel andere paardenlevens kan redden..
Dan moeten ze niet gaan profiteren van het geld dat donateurs had geschonken.
En het dier al helemaal niet laten lijden, dat is zo verkeerd.
Ragdollcat schreef:Dat ging dan meestal op een andere manier maar zeker niet zo..........
Snollygoster schreef:Ragdollcat schreef:Dat ging dan meestal op een andere manier maar zeker niet zo..........
Op een andere manier? Jeetje, ik denk dat jij eens dringend dierenproeven moet gaan opzoeken. Ik heb al werkstukken gelezen waar ze gewillig hoofden van apen (en andere dieren) afhakken en van lichaam wisselen om te zien als zo'n dier zou kunnen overleven met een ander hoofd. Of waar ze compleet het hoofd afhakken en zien als een dier überhaupt zo kan leven, denk aan de haan die 18 maanden zonder hoofd heeft geleefd. Of andere proeven waar ze vitale organen weghalen en er kunstmatige inzetten, of dacht je nu echt dat ze een kunstmatig hart op mensen gaan testen? Er gebeuren veel gruwelijkere dingen dan dit hoor.